Aktuálne
  • Lezecká stena Pavúk júl- august 2024

V prípade záujmu vieme otvoriť stenu aj v mesiacoch JÚL-AUGUST 2024 podľa potreby pre min. 10 platiacich návštevníkov. Ponúkame služby aj inštruktora či animácie pre deti. V prípade záujmu volajte na 0915944111

Lezeckú stenu pre verejnosť po skončení letnej sezónnej uzávery otvárame od 17.9.2024 zatiaľ 2x do týždňa.  Postupne budeme otvárať aj v ďalšie dni (december- 6x do týždňa)

• ponuka lezeckých krúžkov pre deti a stredoškolákov

Ponuku lezeckých krúžkov pre deti a stredoškolákov pripravujeme a v auguste budeme zverejňovať.

• DENNÝ OUTDOOROVO-LEZECKÝ TÁBOR HOROKLUB 2024

Termíny:

•    22.7. – 26.7. 2024 – veková skupina 4.-6. ročník ZŠ
    •    29.7. – 2.8. 2024 – veková skupina 1.-3. ročník ZŠ

Hrebeňovka vo Vysokých Tatrách

My v Toman. sedle

Koncom marca sme s Ivanom Felnerom absolvovali skialp. dvojdňovku na trase Popradské pleso Žiarska chata hrebeňmi, sedlami a dolinami.Pred tromi rokmi som to išiel na jeden záťah (štvordňovku) až z Brnčalky ,takže ako skúsenec som bol šéf zájazdu.

Nultý deň nedeľu si nechávame auto v ústi Žiarskej doliny a vlakmi sa presúvame na Štrbské Pleso. Na chate na Popradskom plese večer stretáme našich kamarátov Melekovcov s ich babincom, ktori majú v pláne to isté. Ideme však ako samostaný mančaft. Vyrážame skôr. Počasie vynikajúce. Trasa prvého dňa pondelok: Popradské pleso, Kôprovské sedlo, Hlinská dolina, Kobylia dolina, Závory. Zadná Ticha dolina, Tomanová dolina, Tomanovo sedlo, Chata Ornak v Poľsku.Cca 24 km a 1800 m v stúpaní. Trvalo nám to 9 hodin aj s obedom aj s prásknutim sa do potoka v Zadnej Tichej ,odkiaľ sme sa akosi vo vajcovom snehu nevedeli vyhrabať. Počet stretnutých strážcov tanapu našťastie  0. Celý deň boli nádherné vyhľady. Opäť večeriame a raňajkujeme s Melekovcami a s ich babincom.

Na druhý deň utorok je už oblačnejšie ako včera ,ale stále dobre, na hrebeňoch silný vietor.

Trasa druhého dňa: Chata Ornak.Iwaniacke sedlo, hrebeň Ornaku,Gaborovo sedlo, Klin, Končistá, Hrubý vrch. sedlo pod Hrubím, traverz popod Deravú do Jamnickej doliny, Záhradky, Žiarske sedlo, Žiarska chata.  Cca 23 km v stúpani 1850 m.Trvalo nám to 9 hodin. Na hrebeňoch fičalo do bezvedomia, hlavne na Kline a Hrubom. Masochisti by si zgustli. Ale výhľady to trápenie kompenzovali.  Romantika  úžasná.

Na chate nás zachránila polievka a záplava endorfinov. Vyvrcholenie eufórie nastalo pri aute, ktoré nás  čakalo v ústí doliny. Krochkali sme, aká je tá naša logistika bezchybná. Krajinkársky veľkolepé. Doporučujem. Ivko aj keď som od teba chytil ten kašel si super parťák. Budúci rok dáme niečo ešte bombovejšie. Howg